Monday, February 13, 2012

Mr. EzOra



hmmm.... nk cite pasal ape ea..... he only person can understant me a lot... but still bored... huhu~ guest what..?? he my cousin... satu2 nye cousin y mnat aku dr aku form 2... what...?? form 2..? tyme tu masih berhingus n pakai spek bulat ala2 perempuan cina dolu2.. huhu~ nak cite tyme besday he give me Ferorro Rocher... huhu~ xpe2 dpt coklat ni dpt plk... ngeh2... untung la aku... Ya Allah... tp i dUnt Have feeliNg... he's my siblings...



die siap bg ucapan 143... wargh apakah...?? adusH... x sangka da sejauh ini.. ptutkah aku berterUs terAng... haisH.. kusot aku.... cane ea...?? aKu juz berpegang pada Kata-kata pujangga seorang Wanita "bIar org sayang kita, dr kita syang org" huhu~



apa-apa pun, biar Masa y teNtukan..... Tuhan tunjukkan ku Jln.... huhu~

No comments:

Post a Comment