Tuesday, February 14, 2012

HatI KeRing Pon LaMA-LaMa Akan RaPuh

itu lah tJuk FB aku arini..... Hati y kering lama-lama akan rapuh..... huh.... ni nak cite situasi aku di tmpt keje... aku bru kje kt sini dlm 8 bulan.. hurrmmm... mula-mula org dok hentam aku aku terima je.. aku pollow je pndpt mereka.. aku ikot je.. aishh.. sbb ape...?? sbb ati kering.. kena marah pon da mcm x berlaku pape.. mula-mula kne ngn bos bru mmg pernah meraung jgk kot dlm toilet.. adush... Then, lps je kne situasi tu aku terus terma je ape y bos aku nak marah ke ape ke.... smpai la satu tahap....... HATI YANG KERING LAMA-LAMA AKAN RAPUH JUGA.... aku juga manusia, aku juga ada perasaan... aku dpt sorg lagi bos y suka cari salah aku. adusshhh... sampaikan aku nk bersuara pon x boleh... sob...sobb...... tapi x pe la... aku kuatkan semangat... teros berdoa dan berdoa.... tapi kan..... rase macam selalu ditindas pon ada jgk.... hurrmmmm...... bak kate kawan aku "bersabarlah wahai hati" pas je insiden smlm, aku terus berazam, dalam ati aku...... YANG PENTING SETTLEKAN KERJA KO DLU... JGN NK SIBUK dgn KERJA ORG LAIN... YESS.. THATS RIGHT... dugaan betul jadi budak-budak baru bekerja selalau diuji... tp x pe.... y penting aky wat keje aku.....

No comments:

Post a Comment