Monday, March 5, 2012

Im SorRy

hai.... ols....

Ya Allah berhabuk blog aku! vacummm pliss......
hehe~ smLm kitew ade date aDe daTe Ngn KazeN kitew lorh... huhu..... aku akui mmg seronok kuar ngn die... cOz die blnje aku all things... haha~ (geLak jaHat) die ckp duit die mmg die ade spare tok aku... *terharu*

die Tggu kt giant, hehe~ 15 min jer.... coz aku mmg dok kuantan.. huhu... kitorg g tgk wyang, main bowling. karoke... huhu~ Karoke tu sore aku dah mcm boley masok mentor protoge sape ea.... eaaaaaaaaaaaa..
aku nak jd protoge anita sarawak boley x ..? haha~

ni nak cite.... aku cm banyak bg die harapan. Ngee.... Sebesalah pon ada.. bila nk bertunang? die nmpk aku x sedia... haha~ prinsip aku *aku ade jodoh ada lerr*... tp aku x sanggup nk tgglkn kje aku... kalo aku kne ikot die.. Huarghh! die da gtaw awl2 die xnk tgglkan kje die... aku pon!

tp aku mntk maaf byk2 kat diri aku, aku mmg x ley nk terima die... Ya Tuhan.... apa patut aku buat..?
Sabar and sabar...

Tuhan sedang merancang yang terbaik untuk kite..
sekian...




*xdekmoodnkupdatesbnrnya*

2 comments: